Friday, July 23, 2010

ibu dan ayah yg 'FAIL'..

salam/helloo..


stiap anak2 yg d lahirkan, adalah amanah allah utk para ibu dan ayah. mereka umpama kain puteh, dan ibubapa la yg mencorakkan mereka.. sbb tu la org kate, mne tumpah kuah klw tak ke nasi. ( isk2, betol ke ayat aku ni..) so, kpd mereka2 yg dah kawen tu, jage la anak leklok. jgn jadi cm dlm gmbr d bwh.. =)


( haish, bukan mknn tu adik oi..)

(haha, byk kan gula2 saya.. hehe)

( cian kat abah.. ngntok ek.. meh baby suapkan..=P )

( ... ) 

( sampai ati mak wat saye cenggini..huk )

( erk.. )

( sy suke.!  )

( kami sedia berkhidmat.! )

( punah la budak2 tu.. isk2.)


bia pon x de lg kes2 cmni kat ngare kite, tp just be aware.. tkot2 x same, tp lebey kurg. hehe.. ~ 

3 comments:

Hariz said...

Hahaha sediakan payung sebelum hujan :)


New Entry Prof-Hariz
Renungan Pagi Jumaat

hasifi b hasnan said...

Hariz : btol 2.. hehe. =)

Anonymous said...

kalau aku..aku ajar anak aku tgk wrestling.mesti best...-AN wwe smackdown