Friday, December 11, 2009

aktiviti mase cuti...

salam/hello..
bgn mkn tito.. bangun makan tito... itu la rutin harian sjak aku balik obs aritu.. haish, aper nk jadi nih.. sungguh x sehat dan x menjana minda langsung..huhuh... kadang aku terpk, lambat lagi kew nk stat kelas.. tp bile d pk balik, klw time ader kelas dl, nk sgt2 cuti.. ni la manusie, x pnh bersyukur ngn aper yg ader.. so, aku pon terpk, ape yg nk aku wt smentre dri ni masih bercuti..
  1. bersenam, jogging, beriadah tiap2 petang n swimming... haish, klw ni la aktiviti yg aku nk buat, nmpaknye bertahan dlm mse 2 ari je la.. korg igt aku ni rajen kew..huh. cmne la badan x naek, malas nk bersenam..
  2. tolong mak masak, menyapu sampah, lap tingkap, sapu halaman rumah.. aper? korg igt aku ni perempuan kew... hehe, aktiviti ni sbnrnye ok jer pd aku.. tp pabila tahap kemalasan dah tahap gaban, huh.. x jalan la jawabnyer..
  3. tgk tv, tgk muvie.. adui, kt uma x der astro.. tenet pon x der.. update ni pon sbb tmn adek g cc.. nk tggu criter best, smggu skali la gamaknyer.. hadui..masalah2..
  4. melancong, g jalan2 ngn member... aper? korg igt bapak aku keje cop duit ker.. haish, nk melancong ni perlukn duit tw.. bukan suke2 jer bley mlancong.. kang x pasal2 kne keje cleaner sbb x cukup duit nk byr duit hotel..hahaa.. ni pon masalah gak...
  5. kumpul stem, melukis.. arrghhh2.. malas.!!
setelah pening2 kpale pikir, aku buat satu kesimpulan.. oleh kerane sgl aktiviti yg terlintas d pikiran aku td tu cm x sesuai jer ngn aku, aku terpkikir la 2 aktiviti yg aku rse aku ok.. iaitu, tito.. dan makan... hahaha.. buat pnt jew pk kan... haha k la korg, klw korg ader aktiviti yg mnarik, suggest la kt aku.. hehe~~

5 comments:

nurbaiti said...

p men bowling!!!!hehehe

sipisenan said...

hadui... tu pon pitis jgop..hehe

anlonso said...

mende mung..jom lawan pes..takpong,make budu..nak dop?masin peghik..

sipisenan said...

salah la..masin peghak..hahaa...weh, slamat berOBS... hahahaa

irda zahari said...

aku tahu sifi..

praktis hidupkan api tanpa guna lilin askar tu. nanti senang nak gi obs 25 ari :P