Tuesday, December 22, 2009

apabila anda...

salam/hello..



haish... lantaran terlampau rajen nk edit post aku aritu, x sedar lak komp kt cc yg aku gne tuh mengong.. tetibe jem.. dan aku terdelete la post aku yg bertajuk 'apabila anda' dalam post yg lepas.. krane aku rse post tu penting dan d tambah lak ketandusan topik, aku taip la balik ... haish, sanggup kan aku..hehe...
  • apabila d belenggu masalah sedangkn tiada sesiapa pon yg mahu mengambil kisah, ingtlah pd Dia yg x pernah pon melukakn hatimu.. Dia Maha Adil...
  • apabila hati terluka dan kesakitan itu menumbangkn kudratmu, jgn berputus asa kerana Dia melihat sgl2nyer..
  • apabila orang sekeliling tidak mahu mendengar suara dan keluhanmu, jgn kecewa krn Dia Maha Pendengar..
  • apabila engkau dalam kedukaan sedangkn tiada tempat untuk melarikn dri, mengadulah pd Dia yg satu...
ehem, post kali ni bukan nk tunjuk aku ni alim.. tp sbagai peringatan utk dri aku dan korg2 sumer..  papepon, igtlah Dia slalu kerane tidak pernah sedetikpon  Dia melupekan kter.. huhu ~~

No comments: