Saturday, September 25, 2010

kuciwa? lek2..

salam/hello..

klw ckp pasal kecewa ni, sumer org penah kecewa.. bile smthing bad happen, mesti kite akn kate kite la manusia paling malang kat dalam dunia nih.. tol x?  dan akhirnye kite akan kecewa, x pon berputus ase. isk2..
jgn la gitu, ingt la.. bile kite dalm kedukaan, masih rmai lg yg berduke d luar sane.. klw kite putus ase, x pon putus harapan, itu lah tndenye kite kalah..so, kuatkn semangt, dan teruskan langkah anda.. jgn skali2 berpatah balik.. uhuk, ckp cam mudah je kan.. tp itulah hakikatnye..
hmm, papepon, klw time kuciwa tu, jgn smpan sorg2.. cari someone utk berkongsi. dan yg paling pnting, jgn sampai jadi yg mcm dlm klip video nih..uhuk.

video
~ jgn skali2 tiru aksi ini okay.. huk ~

6 comments:

rentan said...

apa nak jadi..

Mamad said...

sifi mmg terbaek.. haha..

hasifi b hasnan said...

rentan : ni lah manusia zaman skrg.. =)

Mamad : mad, blog ko mmg terbaek.. =)

Skype Crew said...

tkejut den tgk video nie...tersentap jantung den...huhu

+budak gem0k+ said...

apela...ckit2 bunuh diri..setiap masalah kan ade penyelesaian..

hasifi b hasnan said...

Skype Crew : itu la pasal.. mse mule2 tgk, aku pon terkezut ha.. isk2. siap meletop..

+budak gem0k+ : btul2.. stiap mslh ade penyelesaian. cuma lmbt atau cepat je kan. sbb tu kite dsuruh supaye bersabar dan tabah. =)