Sunday, January 24, 2010

sem baru bermula esok...

salam/hello...
ya..!! sem yg baru bermula esok... sudahkah anda bersedia mentally dan physically..??? arghh.. aku belom sieh... mood masih bercuti.. badan pon ngh hibernate lg nih...  mls nk gerak.. malas nk jalan jauh.. rse nk tido jew.. hukhuk... trok betol aku ni kan...
ha... jadual pon x susun  lg.. ish2.. malasnyer.. time2 gini la biasenyer aku mule flashback kn dri aku, ape yg aku dah buat time cuti aritu.... balik dr obs, spanjang ari aku maen game, pastu ble da pnt aku tido, bile lapa aku mkn... dan yg pnting aku mmg x pikir paper. mmg enjoy, rse cam br lpas spm lak.. ish2... pejam celik pejam celik, alih aku da kat utp (14 jan 2010)...  masa berlalu sepantas mungkin, tak tggu aku dah...huhu
smoge datgnyer sem yg br ni, aku dapat jd hasifi yg baru, hasifi yg lg rajin study, hasifi yg lg taat kpd org tua dan agama...ish2, mampukah aku....  ~


~ ngee ~

No comments: