Friday, February 5, 2010

naper la aku ngn tok dlm kelas.. isk2

salam/hello...
ari ni ari jumaat, da 2 mggu kelas bermule.. pejam celik pejam celik, da 2 mggu kn aku blaja.. tp mcm x tw paper jew..(isk2, camner la aku nk perform nih.. huh).. dalam mse yg samer, aku ni x abes2 ngntok dlm kelas.. nk kate tido lmbt x jgk.. nk kate tido awal tu mcm lmbat pon ader gak.. haish2.. pening2...
ni x ley jadi nih.. aku kne wt sesuatu.. sblm nk atasi sesuatu mslh tu, kte kne pk aper penyebab kpd masalh itu.. knape aku ngntok dalam kelas? hmm.. 

1) makan terlalu banyak...- hehe.. mcm kne jer ngn aku.. =)
2) x cukup tido... - hukhuk, kol 2.30am tu dikire lambat kew.. hukhuk. x ley la maen dota cmni.. hukhuk
3) terlebih tido...- owh, ini x mungkin...
4) kurang oxygen especially pada saper2 yg pakai contact lense lebih dari 8 jam...- contact lense? aper tu.. hehe
5) terjaga terlalu awal like say 5am dan tak tdo2 dah after that...- owh, x mungkin ... hukhuk
6) membaca sesuatu yang susah difahami seperti technical papers...- cntohnyer, lecture notes.. kan2.. hehe

sekarang aku da tw naper aku ngntok time dalm kelas..hehe.. tp tw sajer x mencukupi... so, aper yg aku kne wt adalah...

1) tarik satu nafas yang panjang dan lepaskan perlahan-lahan.ulang sampai 8 kali..
2) minum air masak banyak-banyak.
3) cal org tersayang....- ni yg paling aku suke.. ngee~
4) kacau opismate...
5) pergi toilet.. basuh muker kew..
6) gerak2 kepala bagi tengkuk tu rasa relief sket..
7) makan something yang ringan such as chochlate

hehe.. mcm aku amalkn jer sumer yg diatas nih.. hehe.. harap2 la pasni x ngntok lg.. hehe..~



  ~ muke aku klw time ngntok mesti cute camni kan.. hehe ~





4 comments:

NeenaAnuar said...

hahaa.. cute baby tu.. tengok dia menguap... akak pun nak menguap sama... ahaks!!

so sila amalkan the Do's ok! :D

hasifi b hasnan said...

hehee...baek kak... =)

kuyam said...

gud luck sipi!jgn ngantuk2 lgi :)

hasifi b hasnan said...

baek kuyam.. haha